welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

pondelok 8. októbra 2012

Tangle Teezer


O tomto malom pomocníkovi ste už asi počuli. Tangle Teezer je revolučný hrebeň na vlasy.

You´ve probably heard about this little helper. Tangle Teezer is a revolutionary comb.


Vyzerá štýlovo a naozaj funguje!
Môžem ho jednoznačne odporučiť. Dajú sa sním skvelo česať nielen suché ale aj mokré vlasy a tie zostanú tam kde majú byť.

It looks stylish and really works!
I definitely recommend it. They can eat great comb, not only dry but wet hair and they stay where they should be.


Na internete sa dajú kúpiť rôzne varianty. Ja som si vybrala s krytom, aby som ho mohla nosiť v kabelke všade so sebou. A tie farby, no jednoducho super :)

On the Internet, you can buy different variants. I chose with cover, so I can carry it in purse wherever I go. And those colors, super :)




1 komentár:

  1. Váhala som či si mám kúpiť túto kefu, ale teraz už konečne viem že áno. Vďaka za príspevok. E.

    OdpovedaťOdstrániť