welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

utorok 26. februára 2013

The Vampire Diaries

4. season :)
Ahojte !!
Dnes by som vás chcela obšírnejšie oboznámiť s mojím najobľúbenejším TV seriálom Upírske Denníky ( The Vampire Dieries ) ...   Je to skvelý seriál, ktorý zlákal veľmi veľa divákov  a stále sa zvyšujú počty sledovaností. Hneď ako som dopozerala 1. epizódu som vedela, že sa od toho neodtrhnem a zrazu čakám na 16 epizódu 4. série. Nemôžem tomu uveriť ! Určite veľa z vás pozná tento seriál a taktiež ho vrelo sleduje, tak ako ja.

Damon and Elena ♥

Pre tích, ktorí ešte TVD nevideli, som poskytla stručný obsah ... seriál sa zameriava na život 17-ročnej študentky Eleny Gilbert (Nina Dobrev), ktorá sa zamiluje do 162-ročného upíra Stefana Salvatoreho (Paul Wesley). Ich vzťah sa komplikuje po príchode Stefanovho zlého staršieho brata Damona Salvatoreho (Ian Somerhalder), ktorý sa vracia do mesta, aby sa pomstil svojmu mladšiemu bratovi. Obaja bratia pociťujú náklonnosť k Elene, čiastočne aj preto, že im pripomína ich starú lásku Katherine Pierceovú. Odhalia, že Elena je potomok Katherine, ktorá sa nakoniec vracia s plánmi, ako ublížiť ústrednej trojici. Celý dej sa odohráva vo fiktívnom mestečku Mystic Falls vo Virginii, ktoré je plné nadprirodzených bytostí ... 


Stefan, Elena and Damon 
Stelena :)

He will always choose her ♥
Katherine Pierce 

Episode 15 season 4 - Stay By Me

Do you like The Vampire Diaries ... ?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára