welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

streda 18. decembra 2013

My new room is finished :))



Moja izba je konečne hotová. Dlho som túžila po izbe s bielym nábytkom a tehlovou stenou a teraz ju konečne mám. Som nadšená ako celá renovácia dopadla. Na začiatku som si nebola príliš istá rozmiestnením nábytku a tak sme ho museli prenášať hore dole a skúšať všetky možné kombinácie. Výsledok je skvelý a ja tak mám nádhernú izbu na relaxovanie, pracovanie a obliekanie :)

My room is finally finished. I was dreaming about room with white furniture and brick wall and finally I have it. I love this room. At the beginning I was not sure of furniture placement, so we had to transfer up and down and try all of possible combinations. The result is great and I got beautiful room for relaxing, working and dressing :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára