welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

piatok 6. júla 2012

Summer time

Tak a je to tu...
Dlho som váhala, no napokon som sa rozhodla založiť si vlastný blog. Preto vás vítam na osobnom módnom blogu dievčaťa, ktoré nikdy nemá dosť oblečenia a kabeliek.
..... milujem cestovanie, dobré jedlo a fotografovanie........... Rada by som vám ukázala časť z toho....


Letné dni sa konečne začaly! Tu je môj oblúbený outfit pre horúčavy. Milujem túto kombináciu dizajnu, farby a materiálu šiat. Baleríny nemôžu chýbať, hodia sa ku všetkému.

Summer days have finally started! Here is my favourite outfit for hot days. I love this combination of design, color and material of dress. Ballerinas can not miss, they fit to everything.

dress New Yorker ballerinas Baťa ring New Yorker bracelets Cropptown sunglasses Exess



1 komentár:

  1. Veľmi sa mi páči tvoj outfit !! Je pohodlný ale zároveň aj elegantný:)

    OdpovedaťOdstrániť