welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

piatok 12. decembra 2014

Christmas is the most wonderful time of the year.



Vianoce sú najkrajšie sviatky v roku a ja sa na ne vždy veľmi teším. Užívam si to predvianočné obdobie, kedy zdobíme naše príbytky a pečieme cukrovinky. Milujem tú vôňu vianoc! Predvianočný stres a zhon nepoznám, lebo každý rok kupujem darčeky už v novembri podľa dôkladne rozvrhnutého zoznamu, čo komu kúpim. Podľa mňa nemá zmysel kupovať niečo na poslednú chvíľu, kedy človek ani nevie čo chce a kúpi hocičo. Ja vyberám darčeky vždy podľa toho, čo majú moji blízky radi a čo ich baví. Tak isto aj nákup na vianočné pečenie realizujem v 1. decembrový týždeň a v posledné decembrové týždne do supermarketu ani nevkročím, lebo to čo sa tam odohráva nie je nič pre mňa.


Christmas is the most wonderful time of the year and I always look forward too much. I enjoy the advent, when we decorate our homes and bake sweets. I love the smell of Christmas! I don´t know what is pre-christmas stress, because I buy presents in Nowember every year. I always buy presents to my close family according list. I always know what my family like and what they enjoy. I also buy baking ingredients in 1-st week of December, so I don´t have to go to supermarket when there is too many people.





Teším sa keď môžem piecť vianočné pečivo a celý byt krásne voní. Pečenie ma baví, to už viete ale pečenie vianočných koláčikov je top! Pečiem vždy klasiku ako linecké, perníčky, vanilkové rožky, orieškové laskonky, ďalšie iné, ktoré máme pomenované podľa seba :)


I like baking christmas cookies and my appartment smells so so amazing. I like baking, you know that, but christmas cookies baking is the top! I bake classic cookies like butter cookies, gingerbread, nuts sweets and so on.







Želám krásne a pohodové vianočné obdobie!

Have a merry and relaxing christmas time!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára