welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

pondelok 16. februára 2015

High level macarons


Na Valentína som pre môjho priateľa a pre sestru na narodeniny objednala makarónky od Lucette. Na ich stránku som natrafila náhodou na internete. A keďže mali veľmi dobré hodnotenie, neváhala som a objednala som si od nich makarónky. Mali super valentínsku ponuku, kedy ku každému baleniu makaroniek pribalili aj 1 samostatne balenú makarónku a valentínsku kartičku s obálkou zdarma.


Makarónky boli naozaj luxusne zabalené. Všetko prepracované do najmenšieho detailu.


Po otvorení krabičky makarónky úžasne voňali a tá chuť. No neskutočné. Ide o vysoko kvalitné makarónky. Chutia výborne. Sú síce drahšie (2,50 € za 1 kus) ale cena zodpovedá kvalite (výrobca uvádza vysoko kvalitné suroviny použité na výrobu). A chuť tomu aj zodpovedala. Navyše je to luxusne zabalené a úžasné ako darček.

Určite ODPORÚČAM! Je to milionkrát lepšie ako nejaká presladená bomboniéra plná umelín.



Príchute, ktoré som objednala: malina-ruža, citrón, vanilka, nugát a pistácia.
V jednom z balení mi však namiesto nugátu dali arašidovú makarónku.

Bonusom boli samostatne balené: jahodová a levanduľová makarónka.


Na kartičku som z druhej strany ručne napísala venovanie pre sestru: If I had a flower for every time you made me smile and laugh I´d have a garden to walk in forever.


English coming soon...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára