welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

pondelok 22. júna 2015

Macarons again


V nákupnom centre v Bory Mall som objavila kaviareň, kde sa dajú kúpiť makarónky. Kedže to je moja závislosť, musela som si dať. Mala som na ne takú chuť, že som ich zabudla odfotiť všetky. Takže zo 6 som stihla vyfotiť 4 :)  Tieto makrónky sú naozaj chutné. Parížskym Ladurée sa to však nevyrovná. Ale kedže u nás Ladurée široko ďaleko nie je, stačia mi aj tieto naše slovenské.


In shopping center Bory Mall I discovered cafe where you can buy macarons. I´m addicted on macarons so I had to buy them. I had big taste so I forgot to take a photo of all macarons. So I took a photo of four of them. These macarons are really tasty. Paris macarons called Ladurée are the best and it can´t be compared. But we have not Ladurée, so these slovak macarons are enough for now.


Vybrala som si príchute: kokos, malina a pomarančový kvet. Malinové boli doteraz moje najobľúbenejšie, no pomarančový kvet ich prekonal.

I chose the flavors: coconut, raspberry and orange blossom. My most favourite macarons used to be raspberry, but orange blossom overcome them.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára