welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

piatok 19. júna 2015

MK Shopping


Do mojej zbierky Michael Kors kabeliek pribudol ďalší krásny kúsok - model Hamilton Saffiano Large. Tentoraz som mala naozaj problém si vybrať 1, pretože na výber bolo kupodivu veľké množstvo kabeliek so striebornými detailami. Nakoniec som sa rozhodla pre tento model so zámkom, lebo sa mi páči zo všetkých najviac. Jednu kabelku hamilton už mám v bielej farbe v menšej verzii (TU), tak som si zobrala túto veľkú, ktorú využijem do práce keďže sa mi do nej zmestí celý môj svet :)


Toto je v poradí už moja 6. kabelka z tejto značky, tak celkom vážne premýšľam, že už by som sa mala naozaj krotiť. No stále neviem odolať keď vkročím do obchodu.


Kúpila som si tiež ďalšie MK hodinky. Je to nový model na leto 2015 s krásnym bledo modrým ciferníkom. Chcela som hodinky s rímskymi číslicami a farebným pozadím a podarilo sa mi ich nájsť. Nakupovala som vo Viedni, takže som nemohla zabudnúť na laky Essie, ktoré sa u nás nepredávajú. V blízkej dobe o nich spravím článok a tiež ten o všetkých mojich kabelkách čo sľubujem už nejakú dobu :)



Malá ochutnávka mojej zbierky MK kabeliek:



Konečne sa mi podarilo kúpiť lodičky. Doteraz mi žiadne nesedeli. Obchod Mohito predáva krásne oblečenie a doplnky a len zo zvedavosti som si skúsila lodičky a veľmi ma prekvapilo, že mi sedeli.



Z Mohita som si priniesla aj túto krásnu crossbody kabelku. Je priestranná, elegantná  a nadčasová. Má krásne štrukturovaný materiál a hodí sa mi ku všetkému.


English comming soon...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára