welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

štvrtok 30. mája 2013

Lauren Conrad


Ako som už písala v príspevku "fashion books" už dlho som túžila po nejakej zahraničnej knihe o móde a štýle. Keďže je u nás veľký problém niečo takéto zohnať mala som na výber len knihy od Lauren Conrad.
Objednala som si oboje: Style a Beauty.

Stručne zhrnuté Lauren popisuje aké sú základné prvky šatníku, ako sa správne nalíčiť alebo koľko topánok mať v botníku. Knihy obsahujú teda všetko čo už dávno vieme. Takže nič zaujímavé a nové v týchto knihách nenájdete. Ale zato sú tieto knihy pekne a milo spracované, plné pekných fotografií. Priznám sa, čakala som od týchto kníh viac.

Určite lepšia kniha, ktorá stojí za to mať ju vo svojej zbierke je kniha "So šarmom Parížanky" ale o tom neskôr :)


As I wrote in the post "fashion books" I was dreaming about foreign fashion book about fashion and style.
It´s a big problem to buy something like that in our country and I could choose only from Lauren´s books. I ordered both: Style and Beauty.

Briefly Lauren describes what are the essential elements of the wardrobe, how to do a make-up or how many shoes you should have. Books contains everything you already know. So you will not find anything new or interesting in these books. But these books are nicely and kindly treated, full of nice photos. I admit that I expected more from these books.,

Certainly better book that is worth for it is a book called "Parisian charm" but more I will write later :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára