welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

piatok 31. mája 2013

Right now


Kávička pri práci :) Škoda len že u nás v meste nie je možnosť zobrať si kávu so sebou. A Lavazzu už vôbec nie. Preto ak mám cestu do vedľajšieho mesta, vždy sa zastavím do mojej obľúbenej kaviarne a zoberiem si jedno latte so sebou.
Mala som možnosť ochutnať rôzne značky i druhy kávy (ako napríklad kávu z cibetky a papagája) ale Lavazza je jednoznačne moja najobľúbenejšia káva.


Coffee in work :) It´s a pity that in our city isn´t coffee to go. And Lavazza certainly not. So if I go to next town I always take one latte from my favourite coffee shop. I had the opportunity to taste different brands and types of coffee (for example a coffee from civet and parrot) but Lavazza is definitely my most favourite coffee.




Môj milovaný Westík si dáva siestu pod mojím stolom na kope káblov :)))

My beloved Westie is sleeping on many cables under my desk :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára