welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

piatok 6. marca 2015

Food lovers

Naša rodinná už skoro tradícia je chodiť spoločne na večeru raz týždenne. Keďže máme radi kvalitné,  a dobre pripravené jedlo chodíme väčšinou len do La Rivolta, Steak house a Popocatepetl (príspevok TU). Tieto 3 reštaurácie sú najkvalitnejšie v našom okolí. Najviac obľubujem Popocatepetl.

Nasledovné fotky sú z La Rivolta reštaurácie. Varia naozaj na úrovni. 

Aj tu sa nájde pár drobností, ktoré by som vytkla. Ako napríklad že polievku napriek mojej prosbe že ju mám rada horúcu mi ju vždy prinesú vlažnú až skoro studenú. Lasagne skoro vždy nie sú a lososový tartar nie je taký ako má správne byť. Kávu vymenili zo značky Lavazza za nejakú inú a tá sa nedá piť. Takže kávu neodporúčam.

Ale inak túto reštauráciu odporúčam. Rada sem chodím aj s priateľom len tak na čaj a dezert. A majú super šaláty: TU.


Our family tradition is friday dinner. We like quality and good prepared food, so we go to La Rivolta restaurant, Steak house and Popocatepetl mexican restaurant. These tree restaurants are the best quality restaurants in our area.

The following photos are from La Rivolta restaurant. They cook on high level.

There are a few shortcomings like: soup is allways cold, lasagnes are very often sold out and salmon tartar isn´t prepared in the correct way with correct raw matterials. Coffee is really bad. I don´t recommend coffee from this restaurant.

But otherwise, I recommend this restaurant. I like to go there with my boyfriend for a tea and dessert. They have really good salads: HERE.


 Moja piatková večera bola kurací vývar, lososový tartar (ktorý som si dala 1. a aj posledný raz) a créme brulée.

My friday dinner was chicken soup, salmon tartar (which I ate first and the last time) and créme brulée.



Créme brulée si tu dávam často keď sa mi nechce robiť doma. Môj recept nájdete TU.

Créme brulée I eat often when I´m lazy to prepare my own. My recipe HERE.



Predošlá piatková večera bola lososová terinka a lasagne.

Previous friday dinner was salmon terrine and lasagne.




Predtým víkend som mala paradajkovú polievku a bolonské špagety.

Another weekend I had tomato soup and spaghetti bolognese.




Obľúbený dezert - zmrzlina v orieškovom cestíčku.

Ma fave dessert - icecream in the batter with nuts.




Majú aj výborné suflé.

They have great souffle.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára