welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

pondelok 30. marca 2015

MK



V piatok som išla kúpiť priateľovi hodinky Michael Kors k narodeninám a samozrejme že som nemohla odísť bez kabelky :)

Dlho som zháňala malú crossbody MK kabelku, problém bol, že vždy boli len zo zlatou aplikáciou. Pri tejto som si nebola veľmi istá, kvôli jej vzoru, ale keď som si ju vyskúšala, nebolo o čom. Perfektne sa hodí k mojím jednoduchým outfitom.


I went to buy Michael Kors watches for my boyfriend and of course I could not leave without a bag :)

I have been looking for small crossbody bag for a long time. But they had only with gold details. I was not very sure about this one, because of its design. When I tried it I was sure, because it perfectly fits to my simple outfits.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára