welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

piatok 10. júla 2015

Essie


O Essie lakoch na nechty som sa dozvedela zo zahraničných blogov. Dlho som hľadala na internete, či sa nedajú objednať, no márne. Keďže chodím rada nakupovať do Rakúska, raz som náhodne zistila, že tam sa v drogériách dá táto značka kúpiť. Neváhala som a 1 lak som si kúpila na skúšku. Po odskúšaní som bola veľmi milo prekvapená, koľko tento lak vydrží na nechtoch. Doteraz som používala vždy značku PUPA, lebo laky vydržali dlhšie než klasické z drogérie, no teraz majú naozaj veľkého konkurenta v značke Essie.

Tento lak vydrží naozaj veľmi dlho a to aj na krajoch nechtov, kde sa klasický lak hneď odlupuje. Takže pri tmavých odtieňoch ako mám ja ten bordový, nie sú vôbec vidieť biele okraje nechtov a to ani po 2 týždňoch.


Cena je trochu vyššia a pohybuje sa cca okolo 11 € za 1 lak. Platíte však za kvalitu. Lak má skvelú hustotu aj štetec, nanášanie je super a vydrží celú večnosť na nechtoch. Tiež má celkom veľké flaštičky, takže ho je naozaj dosť. Odtieň lila mám už po 3. krát, lebo je to môj najobľúbenejší odtieň a používam ho často. Mojím druhým obľúbeným je tmavo bordový odtieň. Takže väčšinou striedam lila farbu s bordovou.


Tu je vidieť, koľko lakov značky PUPA (pár kusov z Loreál) mi trčí v skrini. Lebo od kedy som si kúpila Essie už ich nepoužívam tak často. P.S. vzadu je ďalších 20 lakov zabalených v krabičkách :)


Tiež vlastním laky luxusnej značky DIOR, no tie sa už vôbec nevyrovnajú značke Essie a pri tom cena 1 laku značky Dior je 25-30€. Nevydržia vôbec nič a to ani pri aplikácii základnej vrstvy + laku + vrchnej vrstvy. Laky Dior boli pre mňa naozaj sklamaním.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára