welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

štvrtok 2. júla 2015

Raw energy


Nedávno som náhodou objavila tieto tyčinky a úplne som sa do nich zamilovala. Po prečítaní zloženia som bola veľmi milo prekvapená, lebo obsahujú len čisto prírodné suroviny, bez múky, bez pridaného cukru a bez tepelnej úpravy, konzervantov a rôznych éčiek. A sú aj veganské.

Fit tyčinky som nikdy veľmi nemusela, lebo viem, že je to len veľký marketingový ťah na ľudí a vôbec nie sú zdravé, obsahujú veľa cukru, stabilizátorov a éčiek. A že sa len na vonok tvária ako zdravé a fit.

Tieto Raw tyčinky sú vyrobené z datlí. Datle sú hlavná surovina a k nim podľa druhu príchute tyčinky je pridaný kokos, kakaové bôby, škorica, oriešky. Takže obsahujú naozaj len prírodné a zdravé suroviny. Chutia priam božsky. Mala som možnosť ochutnať všetky a najlepšie sú: Kakao a kakaové boby, kokos a kakao a jablko so škoricou. Dobrá je aj marakuja s kokosom, ale tie 3 predošlé sú top.

Jedinou ich nevýhodou je ich cena, v tomto prípade sa však platí za kvalitu. Cena jednej je 1,55 €.



Zloženie týchto tyčiniek je priam výnimočné. Obsahujú len prírodné suroviny.

Tyčinka kakao a kakaové boby: Zloženie - datle, kakaové bôby, kakao.

Tyčinka kokos a kakao: Zloženie - datle, kokos, kakao.

Tyčinka jablko a škorica: Zloženie - datle, české bio jablká, škorica.


Objednávame ich po kartónoch a musíme sa naozaj krotiť, aby sme ich naraz nezjedli :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára