welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

piatok 3. júla 2015

Home Sweet Home


Poslednú dobu nenakupujem módu, ale bytové doplnky :) Už podľa pozadia z fotiek, je vidno, že mi je blízky vintage a vidiecky štýl. Milujem bielu farbu v interiéri v kombináciou so šedou a hnedou.
Páčia sa mi aj moderne zariadené príbytky, no vidiecky štýl má jednu podstatnú vec, ktorá moderne zariadeným bytom väčšinou chýba a to je útulnosť.


Cez týždeň som navštívila jedno úžasné kvetinárstvo v Skalici a odišla som s týmito nádhernými dekoráciami. Veľkou drevenou tabuľou s citátmi o láske, teplomerom, tabuľkou home sweet home, bielym vešiakom, látkovým srdiečkom a 2 úžasnými obrázkami na ktorých sú nalepené keramické akoby sošky.


V H and M home som si kúpila tieto keramické úchytky, ktoré sa chystám použiť na písací stolík. Zatiaľ sa chystám si v ňom spraviť poriadok (stále to však odkladám, lebo neznášam upratovať šuplíky), takže úchytky ešte stále čakajú na ich upevnenie :)

V najbližšej dobe sa chystám na prerábku chodby a obývačky, takže mám plné ruky práce s nápadmi a realizáciou. Dúfam, že to všetko dobre dopadne (hlavne podľa mojich predstáv) a určite sem pridám fotky pred a po renovácii.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára