welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

utorok 4. júna 2013

Ballerinas


Pár dní bolo teplo a s počasím to vyzeralo nádejne, tak som konečne vytiahla z botníka balerínky. Mala som ich len 2-krát, lebo počasie sa opäť pokazilo. Keďže je u nás stále hrozné počasie - 12 stupňov, prší, fúka, moje obľúbené balerínky ležia opäť v botníku.
Nikdy som nebola veľkým zástancom balerínok, no minulý rok som im prišla na chuť a zaobstarala som si hneď niekoľko kúskov. Tento rok som si kúpila jedny vybíjané. Môj najobľúbenejší kúsok sú modré balerínky s kamienkami od Baťu.


A couple of days it was warm weather and it looked promising, so I finally chose my ballerinas out from shoe rack. I had them only 2 times because the weather is wrong again - 12 degrees, raining, blowing, so my favourite ballerinas are in shoe rack again.
I´ve never been a big proponent of ballerinas, but last year I liked them and bought several pieces. This year I bought spiked one. My favourite piece is blue one with zircons from Baťa´s store.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára