welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

utorok 25. júna 2013

Interview

Nedávno som bola požiadaná o malé interview, tak tu ho máte:

Ahoj Mia! Môžeš nám v skratke predstaviť seba a svoj blog?
Ahojte! Volám sa Michaela a mám 23 rokov. Žijem na Slovensku v mestečku Holíč. Pracujem ako ekonómka – účtovníčka a milujem módu. Môj blog miaglamour.blogspot.sk je zameraný predovšetkým na módu, módne trendy, ale tiež na cestovanie, fotografovanie a dobré jedlo.

Prečo a kedy si sa vlastne rozhodla založiť si ho?
Blogovať som začala v lete 2012 na podnet viacerých ľudí. Páčil sa im môj štýl a navrhli mi, aby som si založila vlastný blog. Hlavnou ideou blogu je inšpirovať vás.

O čom píšeš najčastejšie a najradšej?
Najradšej píšem o móde a o rôznych novinkách, ktoré som vyskúšala a ktoré odporúčam mojim čitateľom.

Viem, že sa zaoberáš kozmetikou aj módou. Sleduješ teda aktuálne trendy?
Áno, aktuálne módne trendy sledujem pravidelne na zahraničných blogoch, stránkach a tiež v zahraničných časopisoch.

A čo trendy v módnych doplnkoch? Sú nejaké? Ktorý sa ti najviac páči?
Najviac sa mi z najnovších trendov čo sa týka módnych doplnkov páčia masívne a farebné náhrdelníky a množstvo tenkých náramkov na jednej ruke. Tiež milujem crossbody a listové kabelky, ktoré sú momentálne trendy.

Čo nakupuješ najradšej a prečo? Kabelky, topánky alebo šperky? 
Najradšej nakupujem kabelky a šperky a radšej uprednostňujem kvalitu pred kvantitou. No musím sa priznať kabeliek mám naozaj veľa. Šperky mám veľmi rada ako každá žena. Najčastejšie nosím strieborné. Náušničky nosím vlastnej výroby nakoľko vo voľnom čase sa venujem výrobe šperkov prevažne náušníc a takémuto darčeku sa vždy moji blízky potešia, lebo vedia, že doň dám aj kúsok seba.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára