welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

pondelok 24. novembra 2014

Dear diary...


Diár je pre mňa veľmi dôležitá vec. V tomto smere som dosť oldskúl :) a rada si píšem pripomienky a rôzne iné veci ručne. Využívam aj pripomienkovač v mobile, ale diár je diár. Môj najnovší je model saffiano z tvrdej kože, ktorý sa výborne hodí k mojím kabelkám, ktoré sú tiež zo saffiano kože. Mala som veľký problém ho zohnať v tyrkysovej farbe,nakoľko sa už nevyrába no nakoniec sa mi to podarilo :)


Diary is very important thing for me. I´m odlschool in this :) I like to write all reminder and notes by my hand. I also use reminder in my mobile phone, but diary is diary. My newest one is saffiano design from tough leather, which perfectly fits to my handbags. I had big problem to find out this model in turquoise color, because it is sold out and it is no produced, but I succeed :)


Z diárov používam už roky jedine značku Filofax, ktorá je podľa mňa najlepšia. Majú krásne a kvalitné diáre rôznych veľkostí. Ja používam väščinou veľkosť personal a tak presne viem akú veľkosť kalendára a papierov si doplniť, zatiaľ čo pri rôznych obyčajných diároch je potom problém dokúpiť kalendáre a papiere, ktoré by tam pasovali.

Tento tyrkysový saffiano diár mám 1. raz vo veľkosti compact, lebo vo veľkosti personal už nebol a veľmi som ho chcela v tejto farbe. Náplň je však rovnaká ako pri veľkosti personal, len tento diár je o 1 cm užší. A pri používaní som zistila, že veľkosť compact je predsa aj lepšia, nakoľko je o niečo ľahší na nosenie.


I´ve used only Filofax brand for years, which is the best for me. They have beautiful and high quality diaries in several sizes. I use mostly Personal size, so I know which size of calendar I need to add.

This turquoise diary I bought for the first time in Compact size, because in Personal size was sold out and I wanted it so much in this color. The filling is the same as in the Personal size. This compact diary is 1 cm shorter than personal size. And I found that use this compact size is better than personal size because it´s a little lighter.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára