welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

utorok 18. novembra 2014

Foodlover


Šaláty na rôzne spôsoby a rajčinová polievka sú moje top jedlá, ktoré si rada dávam v reštauráciách. Ale nie v hocijakých, lebo vo väčšine "obyčajných reštaurácií" nevedia šaláty vôbec dochutiť a dávajú tam nezmyselné kombinácie. Toto je bohužiaľ realita väčšiny reštík, kde nakrájajú zeleninu a dajú ju na tanier a to je všetko. Preto si radšej priplatím a dám si kvalitný dobre ochutený šalát na ktorom si pochutím.


Different salads and tomato soups are my favorite meals, which I like to eat in restaurants. But not just any restaurants, because most of "ordinary restaurants" can not prepare tasty salad. This is unfortunately the reality of the most restaurants, where only cut vegetables and put it on a plate and that´s it. So that´s why I prefer to pay more and have a great and tasty salad that I can enjoy.







Toto bol jednoznačne najlepší šalát, aký som v živote jedla.

This was definitely the best salad I´ve ever eaten.


Aby ste si nemysleli, že sa stravujem len po reštauráciách pridávam pár fotiek môjho domáceho jedla:)

Don´t think I eat only in the restaurant. Here you are a few photos of my home made food:)









Pizza je pre mňa samostatná kategória, o ktorej by som mohla písať novelu. Pizzu mám zo všetkých jedál najradšej, no snažím sa ju jesť len výnimočne.

Pizza is the separate category for me, which I could write a novel. I like pizza the most of all food. But I try to eat it rarely.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára