welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

streda 26. novembra 2014

MK addicted



Toto je moja obľúbenkyňa z mojej kolekcie Michael Kors kabeliek (moju zbierku môžete vidieť TU ). Využívam ju najviac pretože je crossbody. Crossbody kabelky mám najradšej, lebo mám rada obe ruky voľné. Beriem si ju väčšinou do práce a na nákupy.


This is my favorite bag from my MK collection (you can see my MK collection HERE ). I use this bag the most because it is crossbody bag. Crossbody bags are my most favorite, because I like to have hands free. I take it to work and for shopping.



Táto kabelka bola láska na prvý pohľad :) Je jednoduchá, krásna s úžasným detailom zámku, ktorý keď si chcete nastaviť veľkosť ramienka musíte odomknúť z sklúčikom. Hodí sa k športovému ako aj k elegantnému.

Všetky moje kabelky sú s označením saffiano - teda z tvrdej kože. Vyberám si ich preto, lebo vždy držia tvar a celkovo sa mi ten materiál veľmi páči.


This bag was a first sight love :) It is simple, beautiful with amazing lock detail, which you have to unlock by small key when you want to set hanger size. It fits to everything - sporty and elegant.

All my bags are saffiano labeled - from tough leather. I choose this material because always keep its shape and I like this stuff.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára