welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

streda 14. mája 2014

A little bit of luxury

Michael Kors kabelky som si zamilovala. Sú krásne, štýlové a kvalitne spracované. Jediný problém je, že väčšina modelov je vyrábaná len so zlatými doplnkami a zo striebornými je len veľmi málo na výber.
Do mojej zbierky najnovšie pribudla veľká taška na plece a malá clutch kabelka. Uprednostňujem väčšie kabelky. Šedá tvz. travel tote je naozaj obrovská a môžem v nej nosiť naozaj všetko. 


I fell in love with MK handbags. They are beautiful, stylish and well-made. The only problem is that most models are produced only with gold details. Bags with silver details are very little to choose from.
To my collection was added a large shoulder bag and small clutch bag. I prefer larger bags.
The grey travel tote is really huge and I can carry everything in this bag.





Moja prvá MK kabelka a zároveň najobľúbenejšia je Michael Kors Hamilton Satchel v bielej farbe so strieborným lemovaním. Po tejto kabelke som dlho túžila a som z nej nadšená. Starší post TU.
Hamilton je podľa mňa najkrajšia kabelka spomedzi všetkých modelov.
A čo je najlepšie, nevidela som ju ešte nikomu :)


My first MK and most favorite bag is Michael Kors Hamilton Satchel in white color with silver trim. I´ve long craved this bag and I am excited about it. Older post HERE.
Hamilton bag is the most beautiful bag among all the models according to me.
And the best of all, I have not seen it yet anyone :)

my MK collection
silver - MK travel tote,  blue snake pattern - MK zip clutch,  black - travel multinunction phone case,  white - MK hamilton satchel

Kabelka je pre mňa veľmi dôležitý doplnok, na ktorý si potrpím. Predsa len chodí so mnou všade a v kaviarni má svoje vlastné miesto na sedenie :)
O svoje kabelky sa náležite starám. Každá je uskladnená jednotlivo v textilnom vrecúšku, aby sa nepoškodila.


Handbag is very important accessory for me. Bag goes with me everywhere and has its own seat in café :)
I take care properly of my handbags. Each bag is individually stored in textile bag to prevent damage.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára