welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

utorok 6. mája 2014

Something special



Keep cup brew predstavuje novinku medzi pohárikmi keep cup. Že neviete čo je keep cup? Tak šup na môj dávnejší post o keep cup pohárikoch si môžete prečítať TU.
Keep cup poháriky som si naozaj obľúbila. Sú veľmi praktické, roztomilé a hlavne ekologické. Vždy keď niekam idem, môj keep cup ide so mnou. Keď som sa dozvedela o novinke brew, povedala som si že nesmie chýbať v mojej zbierke.
Trošku som váhala, či nebude veľmi ťažký keďže je sklenený. No moje obavy boli zbytočné. Je ľahký a v kabelke ho vôbec necítiť. Jediný môj problém je sa rozhodnúť ktorý pohárik si v daný deň zoberiem  so sebou :)

Ďakujem Mabets za krásny keep cup brew.





Keep cup brew is a new among keep cups. You do not know what is keep cup? You can read my earlier post HERE. I really like keep cups. They are very practical, cute and mostly organic.  My keep cup is always with me when I go somewhere. When I found out about new keep cup brew I told that he can´t miss in my collection.
I hesitated a little that keep cup brew will be heavy because it is made from glass. But my fears were unnecessary. It is lightweight and I don´t feel it in my bag. My only problem is to decide which cup take with me out :)

Thank you Mabets for a wonderful keep cup brew.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára