welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

štvrtok 15. mája 2014

Raspberry

Yves Rocher

Líčim sa minimálne. Teda špirálu, make-up a občas púder. Na pery používam balzamy. Bez balzamu nevyjdem ani z domu, lebo neznášam pocit suchých pier. Vždy keď som niekde stretla ženu s výraznými červenými alebo ružovými perami, tak som to obdivovala. Konečne som sa aj ja rozhodla si kúpiť pár výrazných rúžov v malinovej farbe. Nepoužívam ich však na bežné nosenie, ale len keď si vyjdeme so sestrou niekde na nákupy alebo do kaviarne.


I use a little bit of makeup. Usually mascara, make-up and sometimes powder. I use lip balm really often. I don´t leave home without a lip balm, because I hate the feeling of dry lips. When I have somewhere met a woman with red or pink lips I admired it. Finally I decided to buy a few significant lipsticks in raspberry color. I don´t use them for a casual wear, but only when I go shopping or go to the café with my sister.

Pupa Milano

Medzi týmito rúžamy je môj jednoznačný favorit a to matný rúž značky Pupa Milano odtieň 202 new chic matt. Hoci má rúž výraznú farbu, jeho matná textúra všetko zjemní. Rúž na perách vyzerá naozaj zaujímavo.


There is my favorite lipstick between these four and it is Pupa Milano lipstick new chic matt number 202. Although this lipstick has a distinct color, its matt texture softens everything. Lipstick looks really interesting.


Odtiene zľava doprava: Pupa rosetto 202, Yves Rocher 13. Rose somptueus, Yves Rocher 12. Rose écatant, Pupa new chic matt 202


Shades from left to right: Pupa rosetto 202, Yves Rocher 13. Rose somptueus, Yves Rocher 12. Rose écatant, Pupa new chic matt 202




V malinovej farbe sa mi páčia aj nechty. Tieto 3 laky Pupa Milano nosím často.


I also like nails in raspberry color. I use these 3 nail polishes from Pupa Milano really often.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára